090802

hej alla söta bloggläsare!

förlåt för att jag inte uppdaterat , somnade nämligen.
men nu skall jag lägga mig & kolla på film & äntligen få
sova i min EGNA säng , har varit en lång dag ( känns det som )
och jag är hur trött som helst. Och direkt när jag vaknar i morgon
 så skall jag hem till min saknade älskling Max,, som jag inte träffat på över en vecka.
sov gott bitches !
Just det , i morgon får ni nog se ny design , får se om jag orkar och hinner (;
Godnatt igen bitches, sweet dreams!

peace and love


Kommentarer
Postat av: lina

god natt din lille tönt (;

2009-08-03 @ 03:29:01
URL: http://linanannacarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej snygg :D

2009-08-04 @ 20:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0