090809

hallo bitches !

gissa vem som är hemma igen , ? just det JAG!
har ni saknat mig ? det vet jag att ni har .
jag har haft jätte skoj nu när jag varit i Svenljunga
på mc träff, ( harley davidson) över 3000 snygga motorcyklar.
nej men det var annorlunda & jävligt skoj faktiskt 
skulle kunna åka dit och göra om det igen.
var där med min älsklings max & hans familj + massa andra gott folk
inte kunnat uppdatera något , tog inte med linas dator , men vi skulle gjort det,
men saksamma , uppdaterar ju nu , eller hur? (a)
men jag är jätte trött , läägger upp lite bilder snabbt sedan skall jag lägga mig och se film ett tag .




gissa vem som vill ha denna snyggingen ? JAAG , såå jävla frääsch färg, bara loveit !!




lite bilder iaf , men orkar inte mer just nu , isf kommer mera upp senare ,

peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0