090815

hejhej bloggen

nu sitter jag här med världens huvudvärk :/   var tvungen att sätta på mig mina glasögon,
det blig nog inget göteborg för mig ikväll eftersom att regnet öser ner och det suger verkligen .
hade verkligen hoppats på bra väder idag eftersom att jag är hur sugen som helst på att åka in
 men antingen blir det att sitta hemma ikväll , eftersom att jag har huvudvörk och känner mig almänt seg,
eller så blir det fest ikväll , får se vad jag känner för , just nu vill jag bara sitta hemma .
och jag vill ha ett par skor , som jag antagligen köper imon .
ett par ljusbiega mocka skor med fransar ,hur fina som helst !
och i morgon kväll skall jag nog på rix fm i göteborg , om jag är lite piggare , lägger mig nog i ett bad sedan med ansiktsmask och sådant så känner jag mig nog fräschare.
vi hörd sedan bloggen , nu skall jag äta middag ,
peace and love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0