090826

hejhej , skit dålig uppdatering jag vet . men igår var jag på krök hemma hos sandra och drack och så , jag sov över så det blir ingen uppdatering & i morse när jag vaknade vid 12 tiden så drog jag till kungsmässan med mela , och direkt där ifrån så har jag passat min bror , så har liksom inte hunnit , men iaf , gårkväll var jätte trevligt och jag hade jätte kul , på kungsmässan köpte jag rett nytt puder eftersom mitt andra har så konstig färg. skall strax äta middag & sedan skall jag ut och träffa max och lite folk , men det blir att sova tidigt idag eftersom jag skall upp tidigt till skolan i morgon igen (:  vi hörs sedan nu skall jag hjälpa till med maten , peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0