film och mys

håller på att ladda ner två filmer jag skall se ikväll .
den ena är bring it on , någon ny jag aldrig hört talas om som kommer ut den 1 september tydligen
och jag som har alla dom filmerna vill självklart se den nya med , och sedan någon annan film jag inte vet vad den hette ..och så är det sista dagen jag äter popcorn på vardagar idag :/  har inte berättat det men jag måste äta popcorn varje dag , det är det  godaste som finns , får aldrig nog av det , jag förstår inte själv men skulle kunna leva på popcorn faktiskt , men iaf , idag är det sista dagen jag äter det på en vardag , sen får jag hålla mig till helger .så nu skall jag ner och röka min SISTA cigg också , sedan popa mina SISTA popcorn och lägga mig och mysa med film , vi hörs i morgon innan jag går till skolan , peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0