godmorgon

hejhej bloggen , nu vaknade jag , senare än vanligt eftersom jag brukar gå upp vid 9 tiden , men iallafall , jag åkte in till stan med therese , som jag saknat med massa, vi gick runt och spelade ,och gissa jag vann STJÄRNVINST , på toblerone , så nu har jag 2 kilo toblerone, haha , finnarfinnarfinnar!! efter vi hade spelat så  träffade vi cecilia, som också var längesedan jag såg ! vi kollade på nrj & sedan drog vi till korsvägen för att ta vagnen till stan , HAHA det kom fram några "blattar" och började sjunga någon konstig lååt HAHAH, kul & en kille som ville köpa min toblerone för 300 kr (: men dum som jag är sa jag nej! haha..
tillbaka till dagen , idag skall jag nog inte göra så mycket, skall snart städa mitt rum & sedan får jag se vad som händer .
men iaf , nu skall jag äta frukost , vi hörs sedan . pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0