hemma igen.

hejhej mina söta läsare .

kom precis hem från kungsmässan ,var bara där en snabbis med Michaela ,
men det var skoj att träffa henne igen , och det kommer jag göra nästan alla dagar dom närmaste tre åren då vi skall gå i samma klass , men det är nice faktiskt . men iaf , försöker få tag på min pojkvän , eftersom jag och mela har bestämt att han och sebastian skall med oss och bowla sedan , sebbe är med och försöker bara få tag på max .. men han speelar ju & svarar inte så det är inte så lätt. hah.. kommer äga dom ikväll eftersom jag är faktiskt ganska bra på bowling (A) funderade att börja ett tag men då skulle jag nog känna mig som en tönt (a) haha eller ? men iaf , nu skall jag försöka få tag på max , sen skall jag baka kanelbullar (A) så att mamma kan smaska på när hon kommer hem från jobbet , vi hörs om ett tag bitches  , peace


vill ha sommaren här igen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0