090803

hejhej bloggen.
förlåt för att jag inte uppdaterat idag men kom faktiskt precis hem från skolan .
såhär sent jag vet , men vi slutar klockan 4 typ varje dag . segt
idag hade vi företagsekonomi och det var faktiskt skoj! (:
men jag mår skit , har världens mensvärk kan inte röra mig , det värker i hela magen & ryggen :/
om det är likadant i morgon så blir det ingen skola för min del , men vi får ju hoppas på att det blir bättre som sagt . Nu idag blir det till att bara vara hemma eftersom vädret suger, det ösregnar . :/ 
 skall tadet lugnt och vila lite , nu skall jag kolla på en film , vi hörs sedan , puss


denna får det bli (: som inte kommit ut i sverige än så finns ingen svensk text tyvärr,  men den är bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0