090902

hejhej bloggen, nu är jag tillbaka igen med nya tag!
kände att jag behövde vila lite , ganska mycket nu när skolan har börjat och så!
Helgen var trevligt, i fredags var vi hemma hos Michaela några stycken och drack och hade det trevligt som vanligt , I lördags var jag i Örgryte med Therese babe,Och det blev en mycket lyckad kväll om jag får säga det själv, Sedan sov jag över hos henne och kom hem på söndag förmiddag !
Igår var vi hemma hos bella och drack lite , Jag Michaela Isabelle och Sarah , jag hade iallafall jätte trevligt , vi bara drack och satt och snackade , sedan vid halv 12 tiden drog vi ut och träffade Emil & Rasmus ( tror han hette så) och vid 2 tiden var vi hemma igen . Då skulle vi sätta oss och kolla på "män som hatar kvinnor" men vi såg ca 5 minuter sedan ville vi sova istället ! fast vi såg den i morse och den var faktiskt riktigt bra måste jag säga!
Nu skall jag ner och äta middag , bilder och så kommer senare när Michaela skickat dom till mig (: pussspuss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0