090906

hejhej bloggen
förlåt för ingen uppdatering på två dagar men jag har haft fullt upp!
i fredags hyrde jag film med älskling och hade det massa mysigt och sådant
och igår blev det en massa partaj ;) nej men kvällen hemma hos mela blev väldrigt lyckad tycker jag
 så tack för kvällen tjejer och killar . vid halv 2 tiden gick jag och bella hem till mig
för vi var ganska hungriga så vi åt tacopaj . sedan gick vi och la oss , vilket var härligt (:
idag vaknade vi upp vid 12 tiden och sedan drog och åt donken som bakiskäk,
jag sarah bella och mela , mysmys, och nu på kvällen hyrde jag film med mela sebbe & max
 bilder från igår kommer upp strax , jag är trött så jag orkar inte tänka . puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0