090907

förlåt för att det är världens sämsta uppdatering nu för tiden
men jag har sena dagar i skolan och kommer hem typ vid 5 halv 6
och jag har ganska myckte att göra , men jag skall bättra mig ! det lovar jag .
iaf , jag kom hem för en stund sedan , jag gick till kungsmässan med Michaela & Lianet
och åt donken , med jens och dom , sedan stack jag hem  (:  och har precis ätit middag :) 
 tänkte lägga upp lite bilder från i lördags nu (: så hörs vi senare för jag ska plugga lite !
puss




mer bilder orkar jag inte lägga upp ni min dator är jätte seg (: men som sagt
 nu skall jag ta det lugnt en stund :) puss


Kommentarer
Postat av: veronica

Hejsan, fin blogg du har :)

längesedan man såg dig ... vi får ta och ses snart och festa eller nått skoj :D

2009-09-07 @ 22:58:25
URL: http://vkoskien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0